Saturday, November 21, 2009

maaf ye sayang

hmmm...petang semalam dapat contact dia. dia takde kredit, tu yang dia senyap. ok la, takpe la macam tu.
rindu sangat dengan dia. sebenarnya ada benda yang aku tak puas hati lagi dengan dia. kalau dia ada masalah apa-apa, dia suka sangat taknak kongsi dengan aku. bila dia ada masalah apa-apa, dia akan diamkan diri...tapi lepas tu aku la yang jadi mangsa tak kena layan. selalu macam tu.


aku bukan nak menyibuk hal dia, tapi...sebagai kekasih dia, apa gunanya aku kalau tak dapat tolong dia. aku tak nak dia cari aku masa dia senang je. masa dia susah, dia asingkan diri. aku nak dia cari aku masa dia senang atau susah. dah banyak kali aku pesan kat dia macam  ni. aku sayangkan dia. aku nak sentiasa ada bersama dia tak kira situasi. sebab aku cintakan dia seikhlas dan sepenuh hati aku.

semalam salah aku ke? aku cuba nak ikut cara dia. sebab dia taknak kongsi masalah dia dengan aku, jadi semalam aku taknak kongsi masalah aku dengan dia. puas dia tanya, tapi aku alih tajuk lain. lepas tu aku terus cakap, aku taknak kongsi apa-apa hal aku dengan dia lagi. pastu dia marah kot, jawab sms pon 'ok' jek. pastu aku pon tak reply apa-apa. maksud aku cakap macam tu sebab aku nak dia berubah. tolong jangan sembunyikan masalah sorang2. kongsi la dengan aku. dia selalu cakap aku ni isteri dia. tapi...bila susah hati atau ada masalah, dia ketepikan aku. taknak share dengan aku.

dia marah dengan aku la kot. maafkan ayang ye sayang. ayang tak bermaksud pon nak sakitkan hati abang. apa ayang buat, untuk kebaikan kita bersama jugak. ayang sayang abang sangat tau...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin